شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۷

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی؛

مطالعه کتاب «به امین بگو دوستش دارم» از منابع جشنواره کتابخوانی رضوی را به زوج‌های جوان توصیه می‌کنم

نماینده سیرجان و بردسیر

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، در پیامی ضمن دعوت مردم به شرکت در سیزدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، مطالعه کتاب «به امین بگو دوستش دارم» از منابع این جشنواره را به تمامی زوج‌های جوان توصیه کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان، محمد معتمدی زاده، نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در پیامی مردم این شهرستان‌ها را به شرکت در سیزدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد. متن این پیام بدین شرح است:

کتاب به عنوان میراث فرهنگی ماندگار، زمینه‌ساز دستیابی انسان به دانایی، توانایی و آگاهی برای حرکت به سمت تعالی و کمال است و همت اولیای دین اسلام نیز بر این بوده که بندگان خدا به سمت روشنایی کتاب رهنمون شوند.

جشنواره فاخر کتابخوانی رضوی به مثابه اقدامی عظیم بر پایه فرهنگ درخشان رضوی مورد تأکید نهادهای فرهنگی مذهبی قرار دارد که با شیوه‌ای ارزشمند در زمینه افزایش آگاهی مردم نسبت به نمونه‌های والای انسانی به ویژه امام رضا علیه‌السلام و ائمه اطهار علیهم‌السلام و در قالب مسابقه کتابخوانی گام نهاده است.

سیزدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی فرصت مغتنمی برای ترویج سیره رضوی و سبک زندگی ایرانی–اسلامی که نیاز امروز جامعه است، فراهم کرده تا با الگوپذیری از زندگی امام هشتم و جد بزرگوارشان حضرت محمد صلوات‌الله علیه وآله در زندگی خودمان بهره‌مند شویم.

اینجانب از عموم مردم فهیم و فرهنگ دوست شهرستان‌های سیرجان و بردسیر دعوت می‌کنم با مشارکت پرشور در این جشنواره فرهنگی و معنوی، سطح معرفتی خود نسبت به اهل بیت علیهم‌السلام را ارتقا بخشیده و سیره پاک ائمه را در مراحل مختلف زندگی سرلوحه خود قرار دهند. همچنین مطالعه کتاب «به امین بگو دوستش دارم» از منابع این جشنواره را به تمامی زوج‌های جوان توصیه کرده و تبلیغ جشنواره را مسئولیت همه ادارات و نهادهای شهرستان می‌دانم تا به اثربخشی بیشتر نشر معارف رضوی یاری رسانیم.

محمد معتمدی‌زاده

نماینده مردم شهرستان‌های سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
5 + 0 =